FANDOM

Povrtnići é o dublagem croata d'Os Vegetais. Foi distribuído por Pa-Dora de 2008-2009.

Traduções e VozesEditar

Nome em Português Nome em Croata Ator de Voz em Croata
Bob o Tomate Robi Rajčice
Larry o Pepino Leona Krastavca
Sr. Nozzor G. Nezzer
Júnior Aspargos Mlađi Šparoga

EpisódiosEditar

LiçõesEditar

DescriçõesEditar

Davi e o GiganteEditar

David, uzrujan zbog toga što mu ne dopuštaju da se pridruži svojoj braći koja su sva otišla u rat, pomiren sa sudbinom ostaje kod kuće i brine se za farmu.

Kada pošalju golemog krastavca da napadne njegovo solo, David se oslanja na Božje učenje i svoje samopoštovanje, pa se suprotstavi čudovištu.

Jonah e Os VegetaisEditar

Tisučama godina ljudi slušaju priču čovjeka kojega je pojeo kit! Ali još ju nikada nije pričalo povrće...sve do sada!

Pripremite se za pustolovinu Boba Rajčice, Larryja Krastavca i ostalih povrtnica, punu glazbeismijeha, u kojoj su progutani najluckastiji pustolovi. Ovoje priča o Joni i kitu kakvu dosad niste vidjeli- priča iz koje ćemo naučiti da je druga prilika jedan od najboljih poklona koji se mogu dati il primiti.

"Jedan od najzabavnijih filmova godine." -Michael Medved, SRN Radio Network

Um Conto de PáscoaEditar

Ebenezer Nezzer je izvan kontrole! Podivljao je puneći London plastičnim uskršnjim jajima, ali koliko dugo mogu njegovi mehanički pilići raditi prije no budu...... spohani?!?

U samo jednom nezaboravnom danu i noći Cavis i Millward i anđeo iz glazbene kutije po imenu Hope, moraju uvjeriti Nezzera da je Uskrs puno višeod jaja i slatkiša...

Nadahnuta Dickensovim božićnim klasikom, ova VeggieTales priča objašnjava zašto milijuni Kršćana širom svijeta slave Uskrs kroz stoljeća.

GaleriaEditar

O conteúdo da comunidade está disponível sob CC-BY-SA salvo indicação em contrário.